Főoldal

Informatika

A szolgáltatás leírása

Az Informatikai Igazgatóság alkalmazás fejlesztési tevékenysége keretében az Egyetem szervezeti egységei számára, egyedi igények alapján készít informatikai alkalmazásokat, kínál webes megoldásokat funkcionálisan és volumenében igen széles spektrumon.  

 

A szolgáltatás működése, igénybevétele

A fejlesztéseket az igény felmerülésétől a specifikáció elkészítésén, a kódoláson, a tesztelésen, dokumentációk készítésén át az éles üzemi átadásig munkatársaink koordinálják, az ügyfeleink igényeit maximálisan figyelembe véve, folyamatos konzultációkon keresztül. Abban az esetben is állunk rendelkezésre, amennyiben a megvalósítást nem Igazgatóságunk végzi, kollégáink az igény megfogalmazásában, koncepció, specifikáció készítésében, és szükség szerint a beszerzési eljárás folyamán is segítséget nyújtanak.

A fejlesztések megvalósításának határidejét minden esetben az adott feladat volumene, az egyéb feladatok és a rendelkezésre álló kapacitások függvényében, egyedien, az igénylővel egyeztetve határozzuk meg.

Az általunk fejlesztett alkalmazások üzemeltetését mind hardver, mind alkalmazás oldalról mi végezzük, illetve a továbbfejlesztési igényeket is kezeljük.

A felmerült igényekkel kapcsolatban közvetlenül az Alkalmazás Szolgáltatási Főosztály Fejlesztési Csoportja a fo@liststerv.pte.hu email címen, vagy Ügyfélszolgálatunk kereshető meg a szokásos elérhetőségeken. Az átadott alkalmazások használata közben felmerült problémákkal kapcsolatos bejelentéseket Ügyfélszolgálatunk várja a nap 24 órájában.

 

További információk, tájékoztatók

Az alábbiakban bemutatjuk néhány korábban elkészült alkalmazásunkat:

  • Adatvédelmi nyilvántartó alkalmazás: A GDPR és az azzal összhangban álló PTE adatvédelmi szabályozás bevezetése kapcsán, az abban előírt adatvédelmi törzskönyvek nyilvántartására, adatvédelmi állásfoglalások, ajánlások, tájékoztatók elérésére szolgáló fejlesztés.

  • Foglalkozás Egészségügyi és Munkahigiénés Központ időpont foglaló alkalmazás: A PTE dolgozói számára a kötelező egészségügyi felülvizsgálatok nyilvántartására, beutalására és időpont foglalására szolgáló alkalmazás.

  • Hír- és körlevél küldő alkalmazás: PTE belső hír- és körlevelek összeállítására, ütemezett küldésére szolgáló alkalmazás, mely online elektronikus kapcsolattal biztosítja a központi törzsadatokból az aktuális dolgozói és hallgatói törzsek, valamint egyedi listák alapján a címzett adatok beemelését, a körlevél funkcióban egyedileg definiált változók betöltési lehetőségével és használatával.

  • HR-támogató alkalmazás: A humánpolitikai feladatokkal összefüggő tevékenységek, pl. szabadság igénylés, tervezés, kezelés, további jogviszony bejelentés, beiskolázási támogatás igénylés, munkatársi értékelés elektronikus támogatását biztosító alkalmazás.

  • KITEP pályáztató alkalmazás: A PTE Kriszbacher Ildikó Tehetséggondozó Program elektronikus pályáztatását kezelő alkalmazás.

  • Klinikai Központ jogosultság kezelő alkalmazás: A Klinikai Központ betegdokumentációs informatikai rendszereihez történő hozzáférés igénylő, a hozzáférési folyamatot kezelő és nyilvántartó alkalmazás. 

  • ÚNKP pályáztató alkalmazás: A PTE Új Nemzeti Kiválóság Programjának elektronikus pályáztatását lehetővé tevő, a pályázat teljes élettartamát és folyamatát lefedő alkalmazás.